måndag 29 april 2013

Helgen

Man skulle ju kunna tro att jag har massa tid att blogga nu men inte då. Helgen har varit full upp med bra saker. Fredagen var det räkfrossa med finaste mamma och pappa. I lördags fika hos bror då han fyllt år och på kvällen kom svärmor hit på mat. I söndags tog vi äntligen den första hoj turen på 6 mil!! Underbart!! Jag tog ju mitt mc kort först när förra säsongen var slut och har vart osäker på hur kroppen skulle reagera på hoj åkande nu men de gick toppen!! Mina kläder passar dock inte men mammas gjorde de. Sen på eftermiddag i söndags var fina vänner här på grill och glass ätande. Bra helg <3

Denna dag har jag vart på jobbet och lämnat över en del uppgifter jag haft hand om. Skönt att bli av med dom. Kändes konstigt att komma dit utan att jobba. Jaja vi får se om de blir 50 % sen eller inte. Tar en dag i taget. Kvällen kommer att spenderas med mina mammor i Boulongerskogen. Ställde in morgondagens pass då det är Valborgmässoafton men då ville de ha ett pass idag istället. Så de blir det! Skit väder med blåst och regn dock men de är bara att klä sig varmt!! Nu krama på dottern en stund innan de ska lagas middag.

Inga kommentarer: