torsdag 5 april 2012

Att regga eller inte?

Idag har jag funderat kring om jag ska pausa att regga allt jag äter i min app på telefonen under påsk eller inte. MEN jag har bestämt att jag ska släppa på de dessa dagar. Kör igång på tisdag igen med att regga. Jag har reggat allt jag äter, förutom mina 3 fria varje vecka, ett tag. Startade med detta när jag drog igång med Olga i 10/1 men känner nu att det kan vara skönt att inte göra det i ett par dagar =D Detta med kosten är viktigt då det är 80 % kosten som gäller om man vill ha resultat. Att bygga muskler är inte lätt sannerligen. Måste se till att ligga bra i kcal för att kunna bygga. Jag ligger på ca 2150 Kcal per dag och detta funkar bra för mig då jag inte går ner i vikt då. Jag kan till och med vissa dagar ligga upp emot 2500 Kcal utan problem. Jag äter mycket vill tilläggas men rätt saker! Mycket protein, fett och lite mindre kolhydrater. Äter efter LCHQ kan man nog säga men det är inte det jag kallar det. Jag äter efter Olgas upplägg och det påminner om LCHQ men hon har kört det innan det kom ett namn på det. Men det är mitt mål och jag älskar kost och träning! Nu ska ja njuta av helgen, som tidigare nämnt ska jag göra bra val men unna mig det jag känner att jag vill äta. Ett glas rött till middagen som ikväll blir squashgratäng.

Inga kommentarer: