onsdag 25 april 2012

Gårdagens mat

Frukost: havregrynsgröt med ett ägg i. Jordgubbar, apelsin, solrosfrön och mjölk på. 1 ägg på ett sesamknäckebröd. Kaffe. Grönt te.
Mellis 1: Päronsallad med babyspenat, röd paprika, ost 10% fett, valnötter, päron och balsamico på. Kaffe
Lunch: Rotsaker i ugn med rökt lax och senapsvitkål. 1 kiwi. Grönt te.
Mellis 2: Keso, apelsin och nötter. En knäckemacka med bregott på. Kaffe.
Middag: Stekt kolja med rödbetor i ugn. Haricots verts. Sås på gräddfil och kapris.
Efter träning/Mellis 3: Keso, laktosfri yoghurt, lite russin, hemmagjord musli, 1/4 granatäpple, 5 st vindruvor.

Jag var helt tok hungrig igår! Har PMS from hell just nu. Men jag håller mig ändå inom ramarna tycker jag. Mina portioner är STORA. Alltid är dom det haha.

Idag är det vab med lillan. Hon har sovit urkass och hade feber imorse så vi blir hemma både idag och imorgon. Kalle kommer hem och tar henne i eftermiddag i alla fall för jag har ett möte på jobbet jag måste gå på. Eller jag egentligen hade jag behövt jobba imorgon oxå men åker jag in i eftermiddag får jag lämna över papprena till en annan. Inget att göra nåt åt! Kalle hade viktiga saker imorgon med och då är det trots allt så att vi förlorar minst ekonomiskt på att jag är hemma. Lillan missar avslutet på bybysimmet idag med =( Så nu har jag endast en eftermiddag kvar att jobba sen blir jag ledig till nästa onsdag! Nu ska jag ta och köra mitt pass. Kom absolut inte upp när kl ringde imorse efter denna hemska, läs vakna, natt.

Inga kommentarer: