lördag 28 april 2012

Å så spännande!!

Japp detta band skulle jag vart och kikat på igår men då lillan är fortsatt sjuk så valde jag att stanna hemma. Tänk så man ändras i och med sin föräldraroll. Nu kändes det inte ens som någon uppoffring utan bara helt givet! Jag vill att min dotter alltid ska kunna känna att jag finns där i vått och torrt. Hon har ingen feber nu men är rosslig och hostar. Väser riktigt i stackarens bröst. 

Dagen idag har vi spenderat med att vara ute 2 timmar. Helt underbart väder här imorse så vi gick ut direkt. Mila gick säkert själv i en halvtimme och sen ville hon åka i sin vagn. Då passade jag på och tog en långpromenad. Skönt! Efter detta blev det häng hos mamma å pappa med bror och söta Molly. Sen åkte jag och Kalle och kikade och beställde hoj till mig =D Äntligen! En Kawasaki er6n blir det.

Jag vill ha en svart men de fanns inte inne just nu så de skulle kika upp detta till på måndag så får vi besked då. De trodde de skulle ordna det! Fanns två vita men vit vill jag inte ha =P Så förhoppningsvis får jag hojen nästa vecka!! Så spännande detta ska bli!! Lite nervös helt klart hihi. 

Har hunnit att städa av lite här hemma med nu. Snart bär det av ner till mamma å pappa igen som vill bjuda på middag. Vi skulle egentligen träffat Bboy och Sherin idag men då Mila är fortsatt krasslig tar vi det imorgon istället. Nä nu ska ja dricka en stor kopp grönt te och drömma att jag kör hoj!! På MIN hoj!! =D


1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Va roligt för dig Anna, hoppas du får tag på den färg du vill ha oxå! kram