söndag 1 april 2012

Bröllop!

Igår gifte sig lena å Johan! En helt fantastiskt kväll blev de. God mat och massa trevligt umgänge me fina vänner! Mår helt okej idag med. Bara lite trött men inte mer :D

Nu har ja verkligen "syndat" kostmässigt så denna veckan blir de strikt hålla sig till bra saker. Inga utsvävningar alls. Nöjd ändå me hur jag skött de men jag känner i kroppen att jag blir plufsig. Träningen denna vecka har flutit på precis som planerat så nu ska jag denna vecka ge lite lite till för att få bra resultat! Nytt upplägg från Olga kommer dra igång nästa vecka med. Spännande! Nu ska ja avnjuta en proteinlatte framför Pippi på rymmen!



1 kommentar:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

ÅHHHHHH va jag hade velat kunna trycka upp bilderna på er till lite större. Va bra att ni hade det så kul! Stora kramar