söndag 15 april 2012

Mc Körkort

Nu är det bara syn intyget som ska fixas och det ska jag göra imorgon på lunch har jag tänkt sen är alla delar inne för att jag ska kunna få körkorts tillstånd att få övningsköra Mc med Kalle =D Jag har bestämt mig för att ta mitt Mc kökort. Planen ser ut som att denna sommar övningsköra med Kalle, för att ens klara av att hantera hojen, nästa sommar ska körkortet tas. Vi letar just nu hoj till mig med. Vi har än så länge lite delade meningar i vad det ska vara för prisklass på hojen men denna är vi inne lite på bägge två!

Harley Davidsson VROD

Vi får se men den är intressant. Så i 30 års present kommer jag att önska bidrag till mitt Mc körkort, då det inte är billigt att ta det. Men det är nu eller aldrig och ska ja "bara" åka med är risken att jag tröttnar ganska snabbt... =D


Inga kommentarer: