fredag 20 april 2012

Mina fria måltider

Jag har ju 3 st fria mål i veckan när ja kör enligt Olga. Med detta innebär inte att jag kan äta precis hur mkt ja vill i tre måltider utan t.ex. En glas vin, lite efterrätt och pasta till maten. Där är dom 3 slut. Ibörjan hade jag svårt att hålla dessa men nu blir de snarare åt andra hållet. Jag gillar det jag äter så jag har nästan svårt att komma på vad jag ska ta som fritt haha. Denna helg sparar jag i alla fall alla till imorgon för då ska vi på kalas plus att fina Totta å Niklas kommer hit! Nu mer mys i soffan och min nyttiga chokladmousse och en kopp grönt te! <3

2 kommentarer:

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

ahhh är tet lite istället för kaffe? jag är iallafall mer än glad över att du tog 2 bullar, då gillade du juh dom! puss

Lela sa...

nyttig chokladmousse? HUR GÖR MAN HUR GÖ MAN????? pöss