torsdag 12 april 2012

Små guldkorn i livet!

Just nu finns det ganska många små saker som gör att jag gillar mitt liv. Givetvis min underbara familj och mina vänner men också andra saker. Har en del skoj att se framemot! Kommer att som tidigare nämnt att gå en KB workshop i maj. Jag har nu anmält mig för att bli MammaBootCamp instruktör med. Den 18/8 kommer denna gå av stapeln! Sen går inga mammor i Skövde säkert längre =D Känns helt fantastiskt att få ta del av den kunskapen och få dela med sig till andra mammor av detta koncept. Längtar!!


Dagen har bjudit på massa plugg i DBT men också ett backintervall pass. Det var riktigt skoj att få springa av sig ute och i vanlig ordning var passet tungt =D Efter backintervallerna ingick det att spurta 100 m ett gäng gånger. Så kul det var!! Var evigheter sen jag sprang snabbt men de var hur kul som helst!! Var riktigt duktig på detta när jag var yngre men jag har inte sprungit alls på många år. Nu ska jag ta mina skakiga ben och gå och hämta min underbara dotter <3 Nu tar jag helg!!

1 kommentar:

Hanna sa...

vad kul att utbildningen blir av!! :)
puss <3