söndag 15 april 2012

Mera funderingar


Nu har vi vart hos Lina och Harry och fikat. Mys som alltid <3 Barna leker bra med!! Tycker massor om er!! Ni betyder mycket i vårt liv! Vi pratade en del om när Harry tog mc körkort och nu började en ny tanke spira hos mig och Kalle. Jag har ju hela tiden önskat en hoj som är lätt att lära sig köra hoj på medans Kalle har tänkt i lite andra banor MEN nu så! Denna variant av hoj ska tydligen vara lätt att köra och kostar ju inte en förmögenhet. Innan har Kalles oro vart att man ska kunna få sålt hojen sen med, då jag troligen kommer önska mig en HD till sist, men denna tror även Kalle att den ska kunna vara hyfsat lätt att få såld om jag vill byta senare. Tycker att den är riktigt tjusig och vill nog helst ha en svart. Finns i massa konstiga färger med men där går gränsen haha. Så nu får vi se vad det blir. Mycket funderingar nu! =D

Sen har jag även en fråga till er alla läsare. Vad ska jag göra hos frisören om 2 veckor? Ska jag färga det annorlunda? Hur ska jag klippa mig? I vanlig ordning börjar jag ledsna :P

Kanske nåt sånt här? Vill att det ska vara lättskött med och vill inte hålla på och använda platt tång och så!

3 kommentarer:

Hanna sa...

Jag är oxå sugen på att klippa mig mer, typ så ;) så himla skönt var det å klippa av en bit!!

Å så Svart hår med röd lugg tycker jag! :D

Pusss <3

Lela sa...

Fast jag tycker den är lite bögig, men om du gillar bögig så :)

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Ja ibland är det bra att diskutera fram beslut, stora å dyra köp är juh jätte bra att fundera lite på, iväg å testa å vingla på så du känner att du orkar den. Håret är svårt, jag vet inte, inte tuppkamm ialllafall vännen min ;) hihi. Prata med Johanna så får du säkertfina råd! Har du henne på facebook så kan du juh be henne redan nu att fundera på vad du skulle passa i.
Jätte mysigt med ert besök idag!
Ses snart igen!
Stora kramar å tack för allt idag!