torsdag 19 april 2012

Idag kl 14:40 slutade ditt hjärta att slå. Saknad är total. Jag har två gånger i mitt liv nu sagt farväl till dig. Första gången var när jag inte längre kunde ha dig kvar hos mig. Jag kommer så väl ihåg hur ledsen jag var. Dina tassar som inte längre gick efter mig överallt. Men jag visstea att du hade det bra i ditt nya hem. Jag kunde träffa dig, och träffade dig, men nu går inte det. Andra gången jag fick säga farväl i tisdags. Denna gången blev sorgen än mer intensiv.

Du har gett mig massor. Tänk alla gånger du torkat mina tårar när jag vart ledsen, tänk alla de gånger du fått mig att skratta av all dina busiga små trix och tänk alla gånger du gett mig så mycket mys. Alla nätter när vi sovit nära nära och alla gånger vi myst i soffan. Alla gånger vi varit ute på äevntyr. Tack Noomi! Du gjorde mig stark när jag var svag, du gjorde så att jag vågade vara själv i en lägenhet. Noomi bus du förgyllde en stor del av mitt liv! Jag kommer aldrig glömma dig och du har en speciell plats hos mig i mitt hjärta! OCH tack Dalle och Eve för att ni hjälpte mig att förgylla Noomis liv. Ni har varit bäst! Noomi kunde inte fått ett bättre hem!





Älskar dig för alltid gumman! Sov gott <3

3 kommentarer:

Lela sa...

kram min fina

LINA LUNDBERG MammaLivet på landet sa...

Åh vännen då, får tårar i ögonen. Lilla vovven! Nu bär du för alltid med dig av kärlek å minnen från henne. Stora varma kramar i massor PUSS

Hanna sa...

:( Massa kramar! <3